مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-28سياسي

راهکار مجلس برای پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز تصویب کردند که 150 هزار میلیارد تومان از سوی دولت به صندوق های بازنشستگی داده شود تا از این طریق بخشی از بدهی های خود به صندوق های بازنشستگی و لشگری و تامین اجتماعی را پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز(یکشنبه) به روال روزهای گذشته به ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی پرداخته و در مصوبه ای با تامین 150 هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای پرداخت به صندوق های بازنشستگی موافقت کردند.

این مصوبه چاره اندیشی جهت پرداخت بخشی از بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی است که طبق آن 150 هزار میلیارد تومان در آمد ازمحل واگذاری سهام و حقوق مالکانه، واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای و طرح های سرمایه گذاری متعلق به دولت و شرکت های دولتی و همچنین واگذاری اموال و دارایی های غیرمنقول مازاد برای دولت پیش بینی شده تا بتواند از این طریق بخشی از بدهی های خود به صندوق های بازنشستگی و لشگری و تامین اجتماعی را پرداخت کند.

تصویب این بند با بحث و تبادل نظر همراه بود، برخی از نمایندگان پیشنهاداتی برای کمتر شدن این مبلغ را بیان کرده و عده ای دیگر خواستار افزایش آن بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار مجلس برای پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی

راهکار مجلس برای پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی