مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-28اقتصادي

اقتصاد سبز راهی برای ریشه کن شدن فقر است


مسئول ارتباط با جامعه و شرکت های پارک علم و فناوری کردستان و دکتری تخصصی علوم محیط زیست، حرکت به سوی اقتصاد سبز را راهی برای توسعه پایدار و ریشه کنی فقر عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان مسئول ارتباط با جامعه و شرکت های پارک علم و فناوری کردستان و دکتری تخصصی علوم محیط زیست، حرکت به سوی اقتصاد سبز را راهی برای توسعه پایدار و ریشه کنی فقر عنوان کرد.

نبی احسنی امروز (10 اسفند) در وبینار تخصصی مشاغل سبز با محوریت مدیریت پسماند که به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد اظهار کرد: مشاغل سبز مشاغلی است که موجب کاهش آثار زیست محیطی، بنگاه ها و بخش اقتصادی خواهد شد.

احسنی ادامه داد: مشاغل سبز فعالیت هایی در بخش صنعت، کشاورزی، ساختمان و خدمات را در برمی گیرد که ضمن حفظ محیط زیست ضوابط کار شایسته مانند دستمزد کافی، شرایط ایمن، حقوق قانونی کارگران و حمایت ها اجتماعی را برآورده میسازند.

وی عنوان کرد: امروزه دنیا به این نتیجه رسیده است که باتوجه به فعالیت های مخرب زیست محیطی فجایعی در حال وقوع است که باید از آن جلوگیری کرد و در همین راستا امروزه بسیاری از کشورهای دنیا به مشاغل سبز روی آورده اند که این مشاغل دارای ویژگی ها و چارچوبی هستند که می توان به آن ورود پیدا کرد تا آینده بهتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد سبز راهی برای ریشه کن شدن فقر است

اقتصاد سبز راهی برای ریشه کن شدن فقر است