مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-28اقتصادي

یارانه پرداختی قیمت برق به صنایع بزرگ کاهش یافت


با مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال1400، یارانه قیمت برق تنها برای صنایع بزرگ کاهش یافته و این موضوع شامل حال صنایع کوچک و متوسط نمی شود و نباید بهانه ای برای افزایش قیمت کالاها باشد.

- سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال1400، یارانه قیمت برق تنها برای صنایع بزرگ کاهش یافته و این موضوع شامل حال صنایع کوچک و متوسط نمی شود و نباید بهانه ای برای افزایش قیمت کالاها باشد.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه صنایعی که زیر دو مگاوات مصرف دارند مشمول افزایش قیمت نمی شوند، اظهار کرد: صنایع کوچک و متوسط عمدتا زیر دو مگاوات مصرف برق دارند و حتی در شهرک های صنعتی نیز به ندرت می شود که به مصرف دو مگاوات برسند.

وی با تاکید بر اینکه حتی واحدهای صنعتی که در اطراف تهران مستقر هستند، عمدتا میزان مصرفشان به دو مگاوات نمی رسد، تصریح کرد: این طرح شامل حال صنایع کوچک و متوسط نمی شود و فقط صنایع انرژی بر بزرگ شامل فولاد، مس و آهن که عمدتا صادرات دارند با افزایش تعرفه برق مواجه خواهند شد.

به گفته وی با توجه به اینکه سهم بهای برق در این صنایع بسیار ناچیز بوده و اکنون نیز با این افزایش سه برابری بازهم درصد کمی هزینه آن ها را شامل می شود لذا مردم هوشیار باشند که به این بهانه قیمت کالاها چندین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه پرداختی قیمت برق به صنایع بزرگ کاهش یافت

یارانه پرداختی قیمت برق به صنایع بزرگ کاهش یافت