مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-28سياسي

شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد


جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان از شناسایی اولین مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد خبر داد.

احمد ترحمی در این باره تصریح کرد: با وجود همه تذکرات و توصیه های مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت درخصوص وضعیت شکننده استان و امکان بروز موارد ویروس جهش یافته کرونا، متاسفانه اولین مورد بیمار مبتلا به این ویروس جهش یافته در استان مشاهده و شناسایی شد.

وی افزود: بیمار مورد نظر از کارگران شاغل در یکی از واحدهای تولیدی شهرستانی است که به دلیل مسافرت به استان خوزستان مبتلا شده و پس از بررسی انجام شده و رهگیری صورت گرفته توسط کارکنان نظام بهداشتی مشخص شد که 11 نفر از اعضای خانواده این فرد نیز به بیماری کرونا مبتلا شدند که البته خوشبختانه حال همه آنها خوب و مناسب تشخیص داده شده است.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان ادامه داد: اقدامات تشخیصی- درمانی و مراقبتی و قرنطینه افراد بلافاصله انجام شده و در حال حاضر بیماری تحت کنترل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ترحمی در پایان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم سفر به مناطق پر خطر و قرمز تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد

شناسایی اولین مبتلای ویروس جهش یافته کرونا در استان یزد