مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-28پزشكي

ابتلای دو نفر به کرونای انگلیسی در کاشان تایید شد


معاون بهداشتی و سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ابتلای دو نفر به ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در این شهرستان به طور قطعی شناسایی و تایید شد.

- ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی و سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ابتلای دو نفر به ویروس جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در این شهرستان به طور قطعی شناسایی و تایید شد.

مهدی دلاوری، امروز(یکشنبه – 10 اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، دو فرد مشکوک به کرونای جهش یافته در قرنطینه قرار گرفتند که امروز پس از تایید ابتلا به کرونای انگلیسی، دو بیمار همچنان در قرنطینه و تدابیر ویژه قرار دارند.

وی تصریح کرد: این دو بیمار، بازرگانانی هستند که از پیرانشهر و اربیل عراق وارد کاشان شده اند و از ابتدای ورود در قرنطینه هستند و اخبار تکمیلی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون بهداشتی و سخنگوی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کاشان، افزود: با توجه به ورود کرونای جهش یافته و احتمال در گردش بودن این ویروس در منطقه کاشان که قدرت سرایت آن 30 تا70 برابر بیشتر از کرونای شایع است، ضرورت اهتمام به رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای دو نفر به کرونای انگلیسی در کاشان تایید شد

ابتلای دو نفر به کرونای انگلیسی در کاشان تایید شد