مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-28اقتصادي

304 تن ماهی استخوانی از آب های گلستان صید شد


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: 304 تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن یحیایی اظهارکرد: تاکنون و بعد از گذشت حدود پنج ماه از آغاز فصل صید، 304 تن انواع ماهیان استخوانی از آب های گلستان صید شده که در این بین سهم هر شرکت تعاونی به طور میانگین 18 تن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای زمان صید تاکنون صیادان پره گلستانی توانستند 228 قطعه بچه ماهی خاویاری غیراستاندارد را که از آب های استان صید شده بود، به دریا بازگردانند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گلستان گفت: صید ماهیان استخوانی که از 15 مهر ماه در آب های استان آغاز شده حداقل تا نیمه فرودین ماه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود در این مدت نتیجه تلاش صیادان پره استان، صید 350 تن انواع ماهیان استخوانی باشد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات مرتبط با صید استان تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که می توان به آن اشاره کرد مسدود شدن کانال هایی است که در مسیر تردد شناورهای یگان حفاظت از منابع آبزیان قرار دارند.

یحیایی افزود: این انسداد که در پی پسروی آب دریا به وجود آمده مانع از حرکت شناورها، در راستای انجام عملیات های مبارزه با صیادان غیر مجاز می شود که امیدواریم به زودی با لایروبی این کانال ها مسیر تردد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

304 تن ماهی استخوانی از آب های گلستان صید شد

304 تن ماهی استخوانی از آب های گلستان صید شد