مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-28سياسي

حمایت از کتابخانه های عمومی منجر به توسعه فرهنگی می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در این دیدار حمایت مسئولان از کتابخانه های عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: حمایت از ان نهاد فرهنگی به نفع جامعه است و به توسعه فرهنگی منجر می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در این دیدار حمایت مسئولان از کتابخانه های عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: حمایت از ان نهاد فرهنگی به نفع جامعه است و به توسعه فرهنگی منجر می شود.

محمد مخدومی در دیدار با سرپرست فرمانداری سنندج،با اشاره به فعالیت 82 باب کتابخانه عمومی در استان کردستان، اظهار کرد: از این تعداد 52 باب نهادی و 30 باب مشارکتی است و 45 هزار نفر در این کتابخانه ها عضویت دارند.

مخدومی با بیان اینکه کتابخانه های عمومی یک پایگاه مهم فرهنگی هستند، تصریح کرد: امروزه وظایف این نهاد فرهنگی بسیار فراتر از امانت کتاب است و در بسیاری از فعالیت های فرهنگی در سطح کشور اثرگذار است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان از کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از ارکان هم در حوزه فرهنگ نام برد و افزود: ارتقای سرانه مطالعه در کشور امری ضروری است و نیاز به عزمی همگانی دارد.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران رییس انجمن کتابخانه های عمومی هر شهرستان هستند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 90 جلسه انجمن در استان برگزار شده است و رتبه کشوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کتابخانه های عمومی منجر به توسعه فرهنگی می شود

حمایت از کتابخانه های عمومی منجر به توسعه فرهنگی می شود