مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-28اقتصادي

اعتبارات جهش تولید باید جذب شود


استاندار فارس با تاکید بر لزوم تلاش برای جذب کامل اعتبارات مصوب جهش تولید در این استان گفت: کمک های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده در این بخش باید به صورت کامل جذب شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید بر لزوم تلاش برای جذب کامل اعتبارات مصوب جهش تولید در این استان گفت: کمک های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده در این بخش باید به صورت کامل جذب شود.

عنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه 10 اسفند در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی فارس افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داده که نیازمند معرفی و اطلاع رسانی خدمات دولت تدبیر و امید توسط متولیان امر است.

استاندار فارس، فعال سازی معادن غیر فعال را از دیگر فعالیت های موفق در این زمینه عنوان و اضافه کرد: از ظرفیت های بالای این بخش باید کامل بهره گیری کرد و در این زمینه به روش های نوین بهره برداری نیازمندیم.

رحیمی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح های مصوب شده در این زمینه خاطر نشان کرد: طرح های آبرسانی باید تکمیل شود تا سال آینده با مشکل کم آبی مواجه نباشیم.

او با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال ما 53 هزار شغل بوده که از این تعداد تاکنون 33 هزار شغل محقق شده است، لزوم محاسبه اشتغال بخش طرح های عمرانی را نیز یادآور و متذکر شد: بانک ها اعتبارت مردمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات جهش تولید باید جذب شود

اعتبارات جهش تولید باید جذب شود