مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-28سياسي

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش درساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند


فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی نیروهای جوان و دانشجویان دانشگاه های افسری «آجا»، گفت: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت دارند.

- فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی نیروهای جوان و دانشجویان دانشگاه های افسری آجا ، گفت: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه های افسری آجا که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد،گفت: طبق مطالبات فرمانده کل ارتش از مجموعه نیروهای ارتش، امروز برنامه های تربیتی در جهت تربیت نیروهای ولایتمدار مدار، سلحشور و توانمند گام برمی دارند و این مسیر با حمایت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دانشگاه های ما پیش می رود.

وی با اشاره به برنامه ریزی در جهت پیشرفت دانشجویان و دانش پژوهان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امروز دانشگاه های ما از برنامه های مطلوبی در راستای رشد و تعالی دانش نظری و مهارتی برخوردارند و برنامه ها را در این جهت تنظیم کرده ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به توانمندی دانشی نیروهای جوان و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش درساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش درساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند