مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28سياسي

باید مدافع فرهنگ شهدا باشیم


امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه باید مدافع فرهنگ شهدا باشیم گفت: پاسداشت خون شهیدان نیاز امروز ما و امری واجب و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در آیین رونمایی از دیوارنگاره شهدای مدافع حرم کشور در باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد: در عصر ما امام(ره) رسالت دفاع از جبهه حق را برعهده گرفت و مردم بزرگوار ایران ا کنار گذاشت گفت: مردم با توکل به خدا و هدایت و پیروی ولی فقیه در برابر طاغوت و طاغوتیان به پیروزی رسیدند که مصداق عینی پیروزی خون بر شمشیر بود.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان سرلوحه مبارزه انقلاب ما در برابر جریان باطل را تأسی از عاشورای حسینی دانست و ادامه داد: تقابل حق و باطل همیشگی است و خوشا به حال کسانی که در مسیر دفاع از دین داوطلبانه و جانانه سرمایه گرانقدر خود را به اسلام و میهن اسلامی هدیه کردند.

وی با بیان اینکه شهدا به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دادند گفت: مقام معظم رهبری چه زیبا فرمودند اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در همدان و کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم .

آزادبخت با بیان اینکه تمام شهدا جایگاه ویژه ای دارند بر لزوم ادامه راه شهدا تأکید کرد و گفت: ترویج  فرهنگ جهاد و شهادت برای همه ما امری ضروری، لازم و واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مدافع فرهنگ شهدا باشیم

باید مدافع فرهنگ شهدا باشیم