مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28اقتصادي

تصمیمات بودجه ای مجلس /8/


ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی از جمله مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت صبح امروز ( یکشنبه) دهم اسفند ماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

- ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی از جمله مهمترین اخبار جلسه علنی نوبت صبح امروز ( یکشنبه) دهم اسفند ماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی صبح امروز مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش درآمدی در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

مجلس از هفته گذشته بررسی لایحه بودجه 1400 را آغاز کرده و نمایندگان در سه شیفت صبح، بعد از ظهر و شب به بررسی آن پرداختند.

در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه 1400 در بخش درآمدی، نمایندگان ضمنورودی خودروهای سواری در سال آینده حداقل به میزان هشتاد و شش درصد (86%) ارزش گمرکی آن تعیین شود.

نمایندگان در ادامه جلسه علنی، در مصوبه ای اجازه بخشودگی تسهیلات دریافتی کشاورزان، دامداران و عشایر خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه و خشکسالی تعیین شد.

در ادامه بررسی های مربوط به بودجه، نمایندگان در مصوبه ای با تامین 150 هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای پرداخت به صندوق های بازنشستگی موافقت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات بودجه ای مجلس /8/

تصمیمات بودجه ای مجلس /8/