مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28سياسي

در انتخابات با هیچ کس شوخی نداریم/ برگزاری 24 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی


مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه از 25 فرآیند انتخابات، 24 فرآیند به صورت الکترونیکی برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی نبی پور در مراسم افتتاح ستاد ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: خوشحالم که در این ایام، بحث اجرای انتخابات در حوزه های مختلف کلید خورد و امروز هم در فرمانداری مشهد این کار آغاز شد، انتخابات نه در ایران بلکه در دنیا مهم ترین مسئله در مشروعیت بخشی است، افتخار ما این است که در طول این چهار دهه، هرسال یک انتخابات برگزار کردیم.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، بابیان اینکه از 25 مرحله فرآیند انتخابات، جز یک مرحله،  مابقی فرآیند به صورت الکترونیک است، تصریح کرد: زمانی که فرآیندها الکترونیک است، شفافیت بیشتری به وجود خواهد آمد، تلاش ما این است که حداکثر فرآیند انتخابات را به گوش مردم برسانیم.

 وی ادامه داد: در بحث هزینه های مالی کاندیداها، قانون شفافیت مالی کاندیداها تصویب شد که مشخص شود این امور مالی از کجا تأمین می شود.

نبی پور  چهارمین رکن را امنیت دانست و اظهار کرد: تاکنون  در اجرای فرایند انتخابات هیچ معضل امنیتی نداشتیم و امیدوارم دیگر هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در انتخابات با هیچ کس شوخی نداریم/ برگزاری 24 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی

در انتخابات با هیچ کس شوخی نداریم/ برگزاری 24 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی