مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 10:052021-02-28اقتصادي

تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین افتتاح می شود


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی در روز سه شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج شهبازی ظهر امروز در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین در قالب پویش هر هفته الف-ب-ایران وارد مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به شروع عملیات ساخت این تصفیه خانه از سال 82، افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین تا سال 90 با توجه به اعتبارات تخصصی در حال ساخت بود، اما از سال 90 به بعد عملیات با کندی پیش رفت و قریب به 5 سال عملیات اجرایی این تصفیه خانه به دلیل اختلافات حقوقی عملاً متوقف شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب استان کرمانشاه اصلی ترین دلیل این اختلافات را مباحث حقوقی بین کارفرما و پیمانکار و مشاور پروژه دانست و افزود: به دلیل همین امر امکان ورود و تغییر در تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین میسر نبود.

شهبازی با بیان اینکه مشکلات نواقص و ایرادات این پروژه از ابتدای سال جاری با به کارگیری پیمانکار توانمند حل شده است، گفت: هم اکنون تصفیه خانه شهر هرسین در مدار بهره برداری قرار گرفته است و بخش عظیمی از فاضلاب این شهر وارد تصفیه خانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین افتتاح می شود

تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین افتتاح می شود