مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-28اقتصادي

لوکس ها به سرزمین اصلی نیامدند!


با وجود پافشاری هایی که برای ورود خودروهای مناطق آزاد به غیر از خودروهای آمریکایی به سرزمین اصلی و کسب درآمد از این محل وجود داشت، در نهایت این پیشنهاد در مجلس رای نیاورد و ورود خودروهای لوکس مناطق آزاد به سرزمین اصلی منتفی شد.

- با وجود پافشاری هایی که برای ورود خودروهای مناطق آزاد به غیر از خودروهای آمریکایی به سرزمین اصلی و کسب درآمد از این محل وجود داشت، در نهایت این پیشنهاد در مجلس رای نیاورد و ورود خودروهای لوکس مناطق آزاد به سرزمین اصلی منتفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واردات خودرو از سال 1397 ممنوع است و حتی در مناطق آزاد با وجود قوانین خاص خود امکان واردات خودرو وجود ندارد که عمده دلیل آن به شرایط ارزی و ارزبری بالای واردات خودرو برمی گردد.

اما در جریان ارائه لایحه بودجه و بررسی آن حواشی در رابطه با واردات خودرو وجود داشت؛ به طوری که چندی پیش در جریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نمایندگان تاکید داشتند که واردات خودرو از مناطق آزاد به سرزمین اصلی انجام شود.

بر این اساس در بند الحاقی به تبصره 6 بودجه دولت مکلف شد که به منظور تنظیم بازار خودروهای وارداتی، ضمن شناسایی خودروهای خارجی غیرآمریکایی موجود در مناطق آزاد با اخذ حقوق گمرکی و سود بازرگانی متناسب با قیمت خودرو در داخل کشور و با لحاظ معیارها، ظرف مدت یک ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس ها به سرزمین اصلی نیامدند!

لوکس ها به سرزمین اصلی نیامدند!