مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-28اقتصادي

روند تخلیه و بارگیری کالا در مرز چذابه عادی است


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه روند تخلیه و بارگیری کالا در مرز چذابه عادی است، گفت: روند صادرات محصولات ایرانی از این مرز به سمت کشور عراق همچنان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه روند تخلیه و بارگیری کالا در مرز چذابه عادی است، گفت: روند صادرات محصولات ایرانی از این مرز به سمت کشور عراق همچنان ادامه خواهد داشت.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت های تجاری در مرز چذابه، مدیریت ارشد استان خوزستان محدودیتی برای صادرات کالاهای غیرنفتی به کشور عراق ایجاد نکرده است و روند صادرات بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکید داریم که تمهیدات لازم از سوی مجموعه بهداشت و درمان به منظور استقرار تیم های مراقبتی در مرز چذابه و پایش رانندگان کامیون های عراقی اتخاذ شود زیرا این اقدام در پیشگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

رییس اتاق بازرگانی اهواز با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی مشترک تعیین شده میان کشورهای ایران و عراق در زمینه صادرات کالا از مرز چذابه، تصریح کرد: روزانه حدود 240 کامیون، انواع محصولات تولیدی کشور را به منظور صادرات به کشور عراق در مرز چذابه تخلیه و بارگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تخلیه و بارگیری کالا در مرز چذابه عادی است

روند تخلیه و بارگیری کالا در مرز چذابه عادی است