مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-28اقتصادي

توسعه بازار شبکه های ایجاد شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طی جلسه ای که با حضور حداکثری پیشرانان و مسئولین شبکه های شکل گرفته طرح برگزار شد، تلاش شد تا طی چند ساعتی پیشرانان این طرح با فروشگاه های اینترنتی به صورت مقدماتی آشنا شده و فوت و فن بازار را بیاموزند.

- ایسنا/خراسان جنوبی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طی جلسه ای که با حضور حداکثری پیشرانان و مسئولین شبکه های شکل گرفته طرح برگزار شد، تلاش شد تا طی چند ساعتی پیشرانان این طرح با فروشگاه های اینترنتی به صورت مقدماتی آشنا شده و فوت و فن بازار را بیاموزند.

سال 96 بود که خراسان جنوبی به عنوان یکی از استان های پایلوت و اجرا کننده یک طرح مهم اقتصادی انتخاب شد؛ طرحی با عنوان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که به این حوزه توجه ابتکاری داشت تا با شناسایی، آموزش و برندسازی و اتصال به بازار فصلی جدید در مشاغل خانگی استان بیافریند.

در مرحله نخست اجرای طرح ملی مشاغل خانگی استان خراسان جنوبی به عنوان یکی از 9 استان پایلوت کشور انتخاب و از سال 96 اجرای این طرح در استان آغاز شد.

از جمله ویژگی های این طرح عدم وابستگی به تسهیلات اولیه، شناسایی مزیت های شغلی استان، ثبت نام متقاضیان، استعداد سنجی متقاضیان آموزش و توانمندسازی و مشاوره افرادی که توان ورود به طرح دارند، شناسایی افراد پشتیبان و در نهایت اتصال به بازار و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه بازار شبکه های ایجاد شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

توسعه بازار شبکه های ایجاد شده در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی