مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-28اقتصادي

افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی استان است که باید مورد اهتمام و توجه بیشتری قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی استان است که باید مورد اهتمام و توجه بیشتری قرار گیرد.

علی جهانگیری در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، با بیان این که این کارگروه در سال جاری 18 مصوبه داشته که 13 مصوبه اجرایی شده است، افزود: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه، باید به دور از اقدامات و گزارش های کلیشه ای، اهتمام بیشتری در اجرای تصمیمات و مصوبات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش های مربوط به کارگروه اقتصادی باید متناسب با نیازهای جامعه و اهداف استان و همچنین با توجه به شاخص هایی هم چون کشورهای هدف صادرات، ظرفیت های اقتصادی استان و کالاهای عمده صادراتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزایش حجمی و ارزشی صادرات غیرنفتی را یکی از مهم ترین اولویت های استان برشمرد و گفت: حمایت عملی و کارگشا از تجار و فعالان بخش خصوصی می تواند بسیاری از مشکلات را در این حوزه کل کرده و زمینه ساز حضور قدرتمند در بازارهای جهانی و ارزآوری برای کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی است

افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی است