مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:502021-02-28سياسي

کتابی که آیت الله سیستانی آن را تحسین کرد، بررسی شد


من کتاب «چهارده قرن تلاش شیعه برای ماندن و توسعه» را دو بار مطالعه کردم و این کتاب را جزو کامل ترین کتاب هایی می دانم که در حوز تاریخ تشیع منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین معرفی و بررسی کتاب چهارده قرن تلاش شیعه برای ماندن و توسعه از آثار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان و از منشورات مرکز اسناد انقلاب اسلامی، در این مرکز برگزار شد.

چهارده قرن تلاش شیعه برای ماندن و توسعه به بررسی سیر مبارزات شیعیان از دوران ائمه(ع) تا برافتادن رضاخان می پردازد و در این مسیر به قیام ها، نقاط عطف، فرازها و فرودها، رهبران، حکومت ها و انقلاب های شیعی اشاره می کند.

براساس همین گزارش در این نشست که به میزبانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد، محمدحسین رجبی دوانی کارشناس تاریخ اسلام و تشیع، استاد قاسم تبریزی مورخ و سندپژوه، حجت الاسلام حامد حسینیان فرزند مرحوم روح الله حسینیان و محمدحسن روزی طلب معاون اسناد و کتابخانه مرکز اسناد انقلاب اسلامی سخنرانی کردند.

در این مراسم همچنین دکتر موسی فقیه حقانی مدیر موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و رییس پژوهشکده تاریخ معاصر در طول تاریخ داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که آیت الله سیستانی آن را تحسین کرد، بررسی شد

کتابی که آیت الله سیستانی آن را تحسین کرد، بررسی شد