مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-28سياسي

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات صبح امروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات امروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات صبح امروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

وی در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیات علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان،جهادگران وسایر کارکنان دولت، متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق ومزایا با سایر کارکنان دولت بودند، برای تحقق در خواست های بحق کارکنان دولت این تبصره از ماده 29 پیگیری و امروز به تصویب رسید وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه 1400، برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده است، در سال 1400 اجرا می شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در تبیین تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم گفت: براساس این تبصره دولت مکلف است، طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز وکار مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد