مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-28بين الملل

سفر وزیر خارجه عراق به ایران در خصوص فعل و انفعالات نیروهای آمریکایی است


با توجه به اینکه حدود یک ماه قبل، سفری از سوی وزیر امور خارجه عراق به ایران صورت گرفته بود، به نظر می رسد سفر اخیر در خصوص فعل و انفعالات مربوط به نیروهای آمریکایی در عراق است.

- یک کارشناس مسایل بین الملل گفت: با توجه به اینکه حدود یک ماه قبل، سفری از سوی وزیر امور خارجه عراق به ایران صورت گرفته بود، به نظر می رسد سفر اخیر در خصوص فعل و انفعالات مربوط به نیروهای آمریکایی در عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی امانی با اشاره به سفر دوم وزیر امور خارجه عراق به ایران که در کمتر از یک ماه صورت گرفت، گفت: در کنار مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که بین ایران و عراق وجود دارد و گسترش آن ها مستلزم این گونه سفرهاست، نخستین مسئله ای که در خصوص این سفر به ذهن تبادل می شود، حمله آمریکایی ها به برخی پایگاه ها در مرز سوریه و عراق است.

ویی در گفت وگو با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو به ادعای آمریکایی ها در خصوص حمله به پایگاه های سوریه اشاره و بیان کرد: آن ها مدعی هستند این پایگاه ها مربوط به نیروهای وابسته به ایران است.

آمریکایی ها همچنین اعلام کردند این حمله در پی حمله خمپاره ای به سفارت خانه و نیروهای آمریکایی در عراق صورت گرفت که ایالات متحده مدعی شد این حملات توسط نیروهای حامی ایران انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر خارجه عراق به ایران در خصوص فعل و انفعالات نیروهای آمریکایی است

سفر وزیر خارجه عراق به ایران در خصوص فعل و انفعالات نیروهای آمریکایی است