مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:352021-02-28سياسي

مردم استان ایلام همچنان در انتظار شنیدن صدای سوت قطار هستند


سرپرست استانداری ایلام با اشاره به اینکه مردم استان ایلام همچنان در انتظار شنیدن صدای سوت قطار هستند، گفت: راه توسعه ایلام از مسیر زیرساخت های ارتباطی می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه وشهرسازی، با عنوان این مطلب که مردمان شریف این دیار انتظار دارند بالاخره یک روز صدای سوت قطار را در ایلام بشنوند، اظهار کرد: خوشبختانه در این مسیر اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته و عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رییس جمهور شروع گردیده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار برای احداث راه آهن، بیان کرد: تلاش های خوبی برای تخصیص اعتبار راه آهن ایلام صورت گرفت که برای سال آینده جمعاً حدود 270 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

نوذری، توسعه را یک مقوله چند وجهی و چند لایه دانست و گفت: اما مسیر اصلی توسعه از طریق راه و ارتباطات است و قطار و راه آهن و بزرگراه و آزادراه نیز اسباب و لوازم مهمی در این باب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان ایلام همچنان در انتظار شنیدن صدای سوت قطار هستند

مردم استان ایلام همچنان در انتظار شنیدن صدای سوت قطار هستند