مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:302021-02-28سياسي

دوره آموزش مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی گفت: نخستین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی با استقبال فعالان رسانه ای استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال فعالان رسانه ای استان از نخستین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی اظهار داشت: این دوره آموزشی با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور؛ به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی ادامه داد: این دوره در قالب 10 جلسه و در سرفصل های اصول خبرنویسی، روش های مصاحبه، گزارش نویسی، قانون مطبوعات و اخلاق حرفه ای رسانه ای برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد و افرادی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، ضمن دریافت گواهی نامه مربوطه به رسانه های مکتوب و مجازی استان جهت فعالیت معرفی خواهند شد.

شفیعی یادآور شد: نام نویسی در دوره برای عموم آزاد بوده و اعضای خانه مطبوعات استان و خبرنگاران شاغل در رسانه های دارای مجوز از تخفیف 50 درصدی هزینه شرکت در دوره برخوردار بوده اند، ضمن این که کارمندان روابط عمومی نهادهای دولتی و غیردولتی با ارائه معرفی نامه معتبر از تخفیف 25 درصدی ثبت نام بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد

دوره آموزش مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد