مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-28سياسي

جزییاتی از نشست هم اندیشی راهیان نور مجازی چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری افزود: راهیان نور دانش آموزی امسال همزمان با 20 اسفند و روز ملی راهیان نور، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری افزود: راهیان نور دانش آموزی امسال همزمان با 20 اسفند و روز ملی راهیان نور، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی قرارگاه راهیان نور امام حسن عسکری(ع) سپاه قمربنی هاشم (ع) با حضور سردار فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست سردار علی محمد اکبری بیان کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی که هرساله با همکاری آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و سپاه استان به صورت حضور و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار می شود، امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا امکان پذیر نیست.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری افزود: راهیان نور دانش آموزی امسال همزمان با 20 اسفند و روز ملی راهیان نور، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اردوهای راهیان نور امسال در فضای مجازی با استفاده از تمامی محتوای موجود در آرشیو دفاع مقدس برای استفاده دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان شهید استان چهارمحال و بختیاری و تبیین عملکرد رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس در شبکه شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از نشست هم اندیشی راهیان نور مجازی چهارمحال و بختیاری

جزییاتی از نشست هم اندیشی راهیان نور مجازی چهارمحال و بختیاری