مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-28سياسي

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات امروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات صبح امروز در مجلس از تصویب تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم با هدف همسان سازی حقوق کارکنان دولت خبر داد.

وی در توضیح این مصوبه کمیسیون تلفیق افزود: با توجه به این که کارمندان غیر هیات علمی دانشگاهها، کارمندان زندان ها،معلمان،جهادگران وسایر کارکنان دولت، متقاضی و پیگیر همسان سازی حقوق ومزایا با سایر کارکنان دولت بودند، برای  تحقق در خواست های بحق کارکنان دولت این تبصره از ماده 29 پیگیری و  امروز به تصویب رسید وی گفت: با این مصوبه در قانون بودجه 1400، برای همه کارکنان دولت همسان سازی با شیوه ای که پیش بینی شده است، در سال 1400 اجرا می شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در تبیین تبصره 3 ماده 29 قانون برنامه ششم گفت:  براساس این تبصره دولت مکلف است، طی سال اول اجرای قانون برنامه ساز وکار مناسب در نظامات پرداخت حقوق ومزایای بین مقامات، روسا، مدیران وکارکنان موضوع این ماده در مشاغل مشابه در هر صورت از  بیست درصد(20٪) تجاوز نکند و در میسر تصمیم گیری قانونی قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد

متناسب سازی حقوق تمام شاغلین درکمیسیون تلفیق تصویب شد