مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28بين الملل

پیش بینی پسر مبلغ محبوس عربستانی درباره تحریم بن سلمان


پسر مبلغ محبوس عربستانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس اطلاعات مرکزی آمریکا درباره دست داشتن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار این کشور واکنش نشان داد.

- پسر مبلغ محبوس عربستانی به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس اطلاعات مرکزی آمریکا درباره دست داشتن محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله العوده، پسر سلمان العوده، مبلغ مشهور عربستانی که توسط مسؤولان این کشور بازداشت شده، در گفتگو با روزنامه عربی21 اظهار کرد: تا زمانی که آمریکا به این نتیجه رسیده بن سلمان متهم اصلی این پرونده (قتل خاشقجی) است، در صورتی که دولت آمریکا به صورت جدی به این اعمال فشار بر عربستان ادامه دهد، طبیعی است که تحریم هایی علیه او اعلام شوند.

العوده تاکید کرد: روشن است که تمامی کسانی که در قتل خاشقجی دست داشتند، از سوی آمریکا محاکمه شده و در لیست تحریم ها قرار داده شدند و این کار می بایست شامل تمامی چهره هایی شود که دست داشتن آنها در این پرونده برای واشنگتن ثابت شده است.

این چهره آکادمیک عربستان در ادامه گفت: تعهداتی که بایدن پیش از این درباره مساله عربستان داده بود و اینکه تعهد داده بود با مسؤولان عربستانی به شکل جداگانه تعامل داشته باشد، شاید هرگز به صورت کامل انجام نشوند اما نشانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی پسر مبلغ محبوس عربستانی درباره تحریم بن سلمان

پیش بینی پسر مبلغ محبوس عربستانی درباره تحریم بن سلمان