مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28سياسي

آرام گرفتن شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشهر


پیکر دو تن از شهیدای گمنام صبح امروز با حضور مسؤولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در بهشهر مورد استقبال باشکوه قرار گرفت و برای تدفین در دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مردم ولایتمدار، مومن و شهیدپرور شهرستان بهشهر امروز در میان آه و ناله و حزن اندوه برای شهدای گمنام با دو شهید دفاع مقدس وداع کردند و آیین مراسم تشییع با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت خودرویی برگزار شد.

بانوان بهشهری همچون همیشه با مجمع هایی بر سر، برای شهیدانی که اکنون مادر و خواهری در کنار خود ندارند؛ مادری کردند و با گل و اسپند شهدای خود را تا آرامگاه ابدی شان بدرقه کردند.

شهرستان بهشهر میزبان دو شهید 21 ساله در منطقه فاو و یک شهید و 18 ساله که در عملیات کربلای 5 شلمچه جام به شهادت رسیدند و پیکر پاک شان در محوطه دانشگاه آزاد بهشهر خاکسپاری شدند.

  این روزها مازندران میزبان 10 شهید و آلاله دفاع مقدس است؛ شهدایی که از میان آنها دو شهید تفحص شده و شناسایی شده در شهرستان قائمشهر و محمودآباد تشییع می شوند و 8 شهید هم گمنامان خوشنامی هستند که به آبروی شهر و دیارمان شده اند و با عظمت تشییع می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرام گرفتن شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشهر

آرام گرفتن شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشهر