مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-28ورزشي

کرمانشاه با کسب 5 مدال رنگارنگ مقام اول پاراوزنه برداری را کسب کرد


رییس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه برداری بانوان جانباز و معلولین استان کرمانشاه از بین 17 استان موفق به کسب مقام اول قهرمانی کشور و پنج مدال رنگارنگ شد.

- عزت الله پرنیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت ها پاراوزنه برداری به میزبانی فدراسیون استان تهران و در تاریخ هشت تا دهم اسفندماه سال جاری با شرکت 17 استان برگزار شد، امسال دومین سالی است که فدراسیون این مسابقات را برگزار می کند، در سال گذشته موفق به کسب مقام دوم و امسال مقام اول را کسب کردیم.

وی افزود: در این رقابت ها فریبا علی اکبری دسته وزنی 61 کیلوگرم مدال طلا، منیژه جلالی دسته وزنی 61 کیلوگرم مدال برنز، لیلا رحیمی دسته وزنی 67 کیلوگرم مدال نقره، زهرا چهری دسته وزنی 67 کیلوگرم مدال برنز، سمیرا نظری دسته وزنی 86 کیلوگرم مدال نقره گرفتند و مریم رنجبر در دسته وزنه 79 کیلوگرم چهارم شد.

رییس هیأت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه استان های فارس و لرستان به ترتیب موفق به کسب مقام دوم و سوم شدند، تصریح کرد: مسابقات برون مرزی استعدادیابی را پیش رو داریم که امیدواریم بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

پرنیان ادامه داد: همچنین رقابت المپیک 2022 گوانجو فنی تیم ملی بستگی دارد بطوری که کسانی که به رکورد آسیایی نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه با کسب 5 مدال رنگارنگ مقام اول پاراوزنه برداری را کسب کرد

کرمانشاه با کسب 5 مدال رنگارنگ مقام اول پاراوزنه برداری را کسب کرد