مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-28سياسي

مدیرکل جدید راه و شهرسازی ایلام معارفه شد


عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رییس جمهور شروع شده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی سوت قطار در ایلام شنیده شود.

- ایسنا/ایلام سرپرست استانداری ایلام گفت: عملیات اجرایی راه آهن ایلام به اسلام آباد به دستور رییس جمهور شروع شده و با اعتبار خوبی که برای اجرای فاز اول این پروژه مهم گذاشته شده است امیدواریم به زودی سوت قطار در ایلام شنیده شود.

دکتر محمد نوذری در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان و تکریم مدیرکل سابق، اظهار کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی استان موفق بوده و امروز ایلام به واسطه اربعین مرکز توجه شده و به یک کارگاه تمام عیار در حوزه های زیرساختی ازجمله راه سازی مبدل شده است.

وی گفت: به خاطر اربعین در حوزه راه اقدامات ارزشمندی انجام شده و در ادامه نیز طرح ها و پروژه های مهمی در دست اقدام است تاجایی که ایلام و مهران امروز به دروازه اصلی عتبات عالیات تبدیل شده است.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه اثر و کیفیت خدمت مهم است نه طول خدمت، گفت: سیاستمداران همواره مهمان تاریخ بوده اند اما آنچه که ماندگار است اخلاق و کار برای مردم و رضای خدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید راه و شهرسازی ایلام معارفه شد

مدیرکل جدید راه و شهرسازی ایلام معارفه شد