مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-28سياسي

برگزاری مانور نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی در آستارا


مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا در مجتمع بندری و مرز دریایی آستارا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر یکشنبه مانور جستجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی در دریا در منطقه ویژه اقتصادی، مجتمع بندری و مرز دریایی آستارا با حضور نیروهای متخصص در این حوزه برگزار شد.

در این مانور تیم های شرکت کننده با مهار و کنترل آلودگی نفتی، جستجو و نجات دریایی جهت انتقال مجروحین به خشکی، اطفای حریق و با بهره گیری از نیروی دریایی ارتش، نیروی مرزبانی، پلیس دریابانی، هلال احمر و اورژانس در آستارا، مهارت های خود را در این زمینه به نمایش گذاشتند.

رییس اداره بندر و دریانوردی آستارا و مسئول مقابله اضطرار و سوانح دریایی این شهرستان در حاشیه این مانور در جمع با خبرنگاران، اظهار کرد: هدف از اجرای این مانور ارتقای سطح آمادگی محلی برای مواجهه سریع و مؤثر با سوانح دریایی، توسعه سطح همکاری های داخلی با شرکت های مستقر در بندر به منظور مواجهه با سوانح دریایی و کاهش خسارت احتمالی و اجرای الزامات و اهداف کنوانسیون های مرتبط است.

کیانوش امیری ارزیابی و حصول اطمینان از آمادگی پرسنل مرتبط با فعالیت های جستجو و نجات دریایی، مقابله با آلودگی نفتی، اطفای حریق و امداد پزشکی، ارزیابی به منظور برنامه ریزی، سازماندهی، هدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی در آستارا

برگزاری مانور نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی در آستارا