مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-28پزشكي

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، شکرالله سلمان زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، امروز در تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در جنوب غرب خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته از 221 نمونه آزمایش گرفته شده تعداد 99 مورد جدید مثبت در این نمونه گیری ها به ثبت رسیده است، از این تعداد 41 نفر مربوط به آبادان، 19 نفر از خرمشهر و 39 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از این 99 مورد مثبت جدید 88 نفر به صورت سرپایی هستند، گفت: از این افراد مبتلا که با دریافت نسخه به قرنطینه خود در منازل هدایت شدند، تعداد 35 نفر در آبادان، 17 نفر خرمشهر و 36 نفر شادگان  هستند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته نیز، جنوب غرب خوزستان، 49 نفر بستری به موارد پذیرش خود افزوده است و در مقابل 32 نفر نیز با کسب بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

  سلمان زاده اذعان کرد: متأسفانه در 24 ساعت اخیر، یک مورد فوت ناشی از ابتلا به ویروس جهش یافته گزارش شده است، که فرد فوت شده شهروندی از آبادان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان

مرگ یک بیمار مبتلا به کرونا انگلیسی در آبادان