مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-28اقتصادي

مزایای فروشگاه های زنجیره ای؛ از کنترل قیمت ها تا تامین کالاهای اساسی


مزایای فروشگاه های زنجیره ای؛ از کنترل قیمت ها تا تامین کالاهای اساسی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه افزایش رفاه مردم، کنترل قیمت ها و تامین کالاهای اساسی مزایای فروشگاه های زنجیره ای است، گفت: رصد شبکه توزیع کالاهای اساسی در این فروشگاه ها راحت تر است.

حجت الله فیروزی در گفت و گو با برنا با اشاره به ضرورت حمایت از فروشگاه های زنجیره ای، گفت: از آنجا که فروشگاه های زنجیره ای سامانه های پیشرفته ای مانند سامانه ورود و خروج کالا، قیمت گذاری و .

دارند، نظارت و کنترل بر این فروشگاه ها دقیق تر و راحت تر انجام می گیرد.

وی افزایش رفاه مردم، کنترل قیمت ها و تامین کالاهای اساسی را از جمله تاثیرات فروشگاه های زنجیره ای برشمرد و افزود: در برخی دوره ها که بازار با کمبود کالا روبه رو می شود، می توان از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع کالاهای اساسی استفاده کرد زیرا سامانه ورود و خروج کالا به انبار، تعداد کالاها را مشخص کرده و کنترل دقیق تر را ممکن می سازد.

رصد شبکه توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای راحت تر است نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رصد شبکه توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای راحت تر است، اضافه کرد: هرچند ممکن است برخی فروشگاه های زنجیره ای تخلفاتی مانند احتکار، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای فروشگاه های زنجیره ای؛ از کنترل قیمت ها تا تامین کالاهای اساسی

مزایای فروشگاه های زنجیره ای؛ از کنترل قیمت ها تا تامین کالاهای اساسی