مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28اقتصادي

اطلاعیه دفتر رییس جمهور درباره نقل قول ارزی واعظی


روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری در اطلاعیه ای انتشار نقل قول از رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بی پایه و اساس خواند و تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری بار دیگر انتشار نقل قول بی پایه و اساس از رییس دفتر رییس جمهور مبنی بر نقش دولت در ایجاد نوسانات ارزی را بشدت تکذیب کرد و اصرار مخالفین دولت بر تکرار این دروغ و حتی تحلیل پیرامون آن را تداوم حمله به دولت و تحت تاثیر قراردادن آرامش نسبی بازار دانست.

اطلاعیه روابط عمومی دفتر ریاست جمهوری خاطرنشان می کند: با وجود نظر صریح ایشان در مصاحبه ها و سخنرانی ها در این خصوص و تکذیب سریع این نقل و قول بی اساس، همچنان عده ای از رسانه های داخلی و خارجی که از آنان بارها در کلام رییس جمهور با عنوان تبرئه کنندگان ترامپ و تحریم کنندگان ملت ایران خوانده شده اند، می کوشند در تداوم سیاست های پیشین خود و به رغم شکست مفتضحانه ترامپ، نقش تروریسم اقتصادی او را پنهان و دولت را در پیشگاه مردم مقصر تلقی کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: از رسانه های مخالف نظام در خارج از کشور با توجه به رویه سیاسی آنها توقعی نیست اما مردم از کسانی که ادعای تلاش برای دفاع از حقوق ملت ایران دارند و استکبار ستیزی را سرلوحه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه دفتر رییس جمهور درباره نقل قول ارزی واعظی

اطلاعیه دفتر رییس جمهور درباره نقل قول ارزی واعظی