مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28سياسي

تشدید نظارت برای پیشگیری از جرم از ارکان سند تحول قضایی است


رییس کل دادگستری مازندران، تشدید نظارت ها برای پیشگیری از وقوع جرم را از ارکان سند تحول قضایی بیان کرد و از دستگاه های اجرایی خواست تا در این زمینه تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان اهمیت و ضرورت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه افزود: موفقیت مدیران و مسئولان در انجام وظایف ذاتی خود در گرو پیشگیری از وقوع جرایم در حیطه مسئولیت آنان خواهد بود.

رییس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان اینکه هزینه های ناچیز پیشگیری از جرم منافع بسیار باارزشی دارد خاطرنشان کرد: ظهور و بروز جرایم درجامعه قطعاً تبعات و ضررهای مادی و معنوی بسیاری خواهد داشت چه بسا ضررهای جبران ناپذیر اجتماعی و روانی به بار خواهد آورد؛ بنابراین لازم است با اقدامات پیشگیرانه و صرف هزینه های بهینه از بروز جرایم و تبعات ناشی از آن جلوگیری شود.

این مقام عالی قضایی، پیشگیری از وقوع جرم را زیرساخت و بن مایه ارتقا سلامت اجتماعی عنوان کرد و افزود: ماحصل پیشگیری علمی، هوشمندانه و تخصصی در سطوح مختلف جامعه؛ ارتقا امنیت و سلامت اجتماعی و ایجاد آرامش و آسایش شهروندان و رضایتمندی عموم از خدمات اجتماعی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت برای پیشگیری از جرم از ارکان سند تحول قضایی است

تشدید نظارت برای پیشگیری از جرم از ارکان سند تحول قضایی است