مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-28سياسي

برنامه ای در رادیو سلامت به سوالات کرونایی پاسخ می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:15 صبح ها از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سؤالات شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، - برنامه پاسخگو با محور پاسخ دادن به پرسش های مردم درباره کرونا از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه پاسخگو شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:15 صبح ها از رادیو سلامت پخش می شود و مردم می توانند سؤالات شان را با محوریت سلامت روان و کرونا، سلامت جسم و کرونا و سلامت تغذیه و کرونا بپرسند.

فاطمه بی تقصیر تهیه کننده برنامه پاسخگو در این باره توضیح داد: از اوایل اسفند و با شروع کرونا برنامه پاسخگو صبح ها و عصر ها روانه آنتن شد تا بتواند پاسخگوی سؤالات مردم با محوریت سلامت و کرونا باشد.

وی ادامه داد: این برنامه صبح ها ساعت 8:15 تا 9 روانه آنتن می شود و روز های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از گروه بهداشت و تندرستی و روز های یکشنبه و سه شنبه یک هفته در میان به تهیه کنندگی من و موسی نظری از گروه تغذیه پخش می شود.

بی تقصیر اظهار کرد: روز های شنبه و دوشنبه مجری کارشناس لیلا رحیمیانی و روز های چهارشنبه مجری کارشناس کیانا فرهی است و مجری کارشناس روز های یکشنبه و سه شنبه هایی که تهیه کنندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای در رادیو سلامت به سوالات کرونایی پاسخ می دهد

برنامه ای در رادیو سلامت به سوالات کرونایی پاسخ می دهد