مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:402021-02-28سياسي

راهپیمایی ابتکاری 22 بهمن خسته نبودن مردم ایران را نشان داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (یکشنبه 10 اسفند) در نشست ارزیابی برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی برای اعیاد نیمه شعبان گفت: - نصرت الله لطفی با اشاره به راهپیمایی خودرویی و موتوری باشکوه 22 بهمن گفت: راهپیمایی ابتکاری 22 بهمن، زنده بودن و خسته نبودن مردم ایران را نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (یکشنبه 10 اسفند) در نشست ارزیابی برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی برای اعیاد نیمه شعبان گفت: سال 1400 از این لحاظ که در ابتدا و انتهای سال، میلاد منجی عالم بشریت را داریم، سالی ویژه محسوب می شود و باید برنامه ریزی مناسب برای این اعیاد صورت گیرد.

وی با اشاره به شیوع کرونا در اواخر سال 98 گفت: در سال 99 نه تنها هیچ کدام از مراسم های سنواتی تعطیل نشد، بلکه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی چندین برنامه فوق العاده نسبت به سال های قبل به برنامه های ما اضافه شد.

لطفی، برگزاری مراسم نیمه شعبان سال 99 را یکی از برنامه هایی دانست که شورای هماهنگی به آن ورود کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به راهپیمایی خودرویی و موتوری باشکوه 22 بهمن گفت: راهپیمایی ابتکاری 22 بهمن، زنده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی ابتکاری 22 بهمن خسته نبودن مردم ایران را نشان داد

راهپیمایی ابتکاری 22 بهمن خسته نبودن مردم ایران را نشان داد