مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-28سياسي

دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی گفت: نخستین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی در استان آغاز شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی گفت: نخستین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی در استان آغاز شد.

مرتضی شفیعی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال فعالان رسانه ای استان از نخستین دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری مقدماتی، اظهار کرد: این دوره آموزشی با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، به صورت مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره در قالب 10 جلسه و در سرفصل های اصول خبرنویسی، روش های مصاحبه، گزارش نویسی، قانون مطبوعات و اخلاق حرفه ای رسانه ای برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره شرکت خواهند کرد و افرادی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند، ضمن دریافت گواهی نامه مربوطه به رسانه های مکتوب و مجازی استان جهت فعالیت معرفی خواهند شد.

شفیعی یادآور شد: نام نویسی در دوره برای عموم آزاد بوده و اعضای خانه مطبوعات استان و خبرنگاران شاغل در رسانه های دارای مجوز از تخفیف 50 درصدی هزینه شرکت در دوره برخوردار بوده و همچنین کارمندان روابط عمومی نهادهای دولتی و غیردولتی با ارائه معرفی نامه معتبر از تخفیف 25 درصدی ثبت نام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد

دوره آموزشی مجازی روزنامه نگاری در آذربایجان شرقی آغاز شد