مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-28پزشكي

استفاده از ماسک های متعدد باعث کاهش اکسیژن رسانی به مغز می شود


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: طبق پروتکل سازمان بهداشت جهانی(who)، استفاده از یک ماسک کافی است و از طرفی استفاده از ماسک های متعدد باعث کاهش اکسیژن رسانی به مغز می شود.

- ایسنا/همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: طبق پروتکل سازمان بهداشت جهانی(who)، استفاده از یک ماسک کافی است و از طرفی استفاده از ماسک های متعدد باعث کاهش اکسیژن رسانی به مغز می شود.

دکتر محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به طور حتم هر چه تعداد ماسک ها بیشتر باشد، در برابر عبور میکروب مقاوم تر خواهد بود اما تاکنون در هیچ مقاله ای بیان نشده که شانس ابتلا به کروناویروس در افرادی که یک ماسک استفاده می کنند، بیشتر است.

طاهری تصریح کرد: هر قدر تعداد ماسک بیشتر شود، میزان اکسیژن رسانی به مغز کاهش پیدا می کند و خود این مسئله می تواند عوارضی مانند سردرد، سرگیجه و کاهش اکسیژن خون را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق پروتکل who استفاده از یک ماسک ایمن که ملت بلون دارد، کافی است و احتمال دارد صحبت هایی که در استفاده از ماسک های پارچه ای در کنار ماسک های پرستاری مطرح می شود، جنبه تجاری داشته باشد.

طاهری در رابطه با نحوه توزیع واکسن کرونا در استان، بیان کرد: طبق پروتکل وزارت بهداشت که در سراسر استان ها لازم الاجراست، اولویت با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماسک های متعدد باعث کاهش اکسیژن رسانی به مغز می شود

استفاده از ماسک های متعدد باعث کاهش اکسیژن رسانی به مغز می شود