مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:352021-02-28سياسي

مجمع تشخیص مصلحت با عبرت از گذشته لوایح FATF را بررسی کند


اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل اعلام کرد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی لوایح FATF، با عبرت گیری از گذشته و با تاسی به فرمایشات رهبر انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل طی بیانیه ای در باره بررسی لوایح FATF در ها از شما اعضای این نهاد محترم، این سوالات را می پرسیم:  نخست: یکی از نکات اصلی در این کنوانسیون جرم انگاری مباحث مربوط اشاعه سلاح های نظامی است.

که می تواند قدرت دفاعی کشور را در بحث تولید و برد موشک ها تحت تاثیر خود قرار دهد.

شما به عنوان سران سابق و فعلی این نظام مقدس می دانید که هدف ما از تولید و اشاعه ی سلاح، دفاع از مردم کشور در مقابل تهدیدات دشمنان است.

دشمنان قسم خورده ای که از جنگ هشت ساله تا حوادث ده سال گذشته ی محور مقاومت، روزی نبوده که به درصدد ضربه زدن به اسلام و ایران عزیز نباشند.

حال باید این سوال را از شما پرسید حتی با فرض رفع تحریم ها حاضر هستید قدرت دفاعی کشور ما تحت تاثیر این معاهده استعماری قرار گیرد؟  دوم: اجرایی شدن fatf در دست دولت است و ممکن است کابینه آقای روحانی مشابه عملکرد خود در برجام، پس از تصویب مجمع و قبل از آن که طرف های غربی به تعهدات خود عمل کنند، به اجرای کامل fatf بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع تشخیص مصلحت با عبرت از گذشته لوایح FATF را بررسی کند

مجمع تشخیص مصلحت با عبرت از گذشته لوایح FATF را بررسی کند