مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-28پزشكي

بیش از 130 کشور دنیا هنوز یک دوز واکسن دریافت نکرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست افتتاحیه رویداد طب تاک در هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام چهارشنبه گذشته ششم اسفندماه برگزار شد.

- بیش از 130 کشور دنیا هنوز یک دوز واکسن هم دریافت نکرده اند سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در ابتدای آغاز به کار تولید واکسن در کشور، وزارت بهداشت وعده داد که هر کدام از شرکت های داخلی که موفق به تولید واکسن کرونا شوند، حداقل 15 میلیون دوز از هرکدام پیش خرید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نشست افتتاحیه رویداد طب تاک در هسته سلامت مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام چهارشنبه گذشته ششم اسفندماه برگزار شد.

این رویداد با هدف تبیین و ترویج نقش و اهمیت علوم انسانی در مسائل نظام سلامت طراحی شده است.

اولین نشست این رویداد با حضور کیانوش جهان پور سخنگوی سازمان غذا و دارو و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع­رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوع سیاست گذاری و اقتصاد واکسن برگزار شد.

جهانپور در مقدمه بحث از ورود دانشگاه ها و مجموعه های علوم انسانی به موضوعات و مسائل نظام سلامت ابراز خرسندی کرد و ضمن تأکید بر دوطرفه بودن رابطه میان این دو حوزه، از آن به عنوان یک فرصت برای نظام سلامت نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 130 کشور دنیا هنوز یک دوز واکسن دریافت نکرده اند

بیش از 130 کشور دنیا هنوز یک دوز واکسن دریافت نکرده اند