مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-28سياسي

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در ساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند


امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به توانمندی دانشی نیروهای جوان و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت دارند.

- امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به توانمندی دانشی نیروهای جوان و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش گفت: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه های افسری آجا که صبح امروز در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: طبق مطالبات فرمانده کل ارتش از مجموعه نیروهای ارتش، امروز برنامه های تربیتی در جهت تربیت نیروهای ولایتمدار مدار، سلحشور و توانمند گام برمی دارند و این مسیر با حمایت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دانشگاه های ما پیش می رود.

وی با اشاره به برنامه ریزی در جهت پیشرفت دانشجویان و دانش پژوهان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امروز دانشگاه های ما از برنامه های مطلوبی در راستای رشد و تعالی دانش نظری و مهارتی برخوردارند و برنامه ها را در این جهت تنظیم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در ساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند

دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در ساخت تجهیزات دفاعی مشارکت دارند