مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28سياسي

تهدید شورای شهری ها به استیضاح حناچی/ شهردار با فساد اقتصادی مقابله کند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به پرونده قضایی دو شهردار منطقه در پایتخت گفت: در صورتی که حناچی به وظایف قانونی خود در برابر فساد اقتصادی در مدیریت شهری عمل نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمدجواد حق شناس عضو شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره تخلفات مربوط به شهرداری تهران اظهار داشت: حناچی باید در برابر فساد اقتصادی و تخلفات مدیریت شهری به وظایف قانونی خود عمل کند.

وی افزود: مردم و آگاهان جامعه از شورای شهر و شهردار تهران انتظار دارند که پیگیری های لازم در زمینه فساد اقتصادی در مدیریت شهری انجام گیرد.

اخیراً دو نفر از شهرداران مناطق منصوب و سپس مورد ارزیابی قرار گرفتند و به عنوان مدیر نمونه معرفی شدند حتی ارتقاء رتبه برای آنها انجام گرفت ولی مدتی بعد بازداشت شدند این قضیه برای تعدادی از مدیران شرکت فروشگاه های شهروند نیز ایجاد شد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر می رسد کوتاهی و یا عدم اشراف مدیریتی در زمینه تخلفات در شهرداری محرز است و اطلاع  چشم پوشی یا بی خبری در هر دو مورد موجد مسؤولیت است و لازم بوده علاوه بر توضیح در خصوص قصور پیش آمده و برخورد با مقصرین اقدام قانونی لازم در خصوص پیشگیری در موارد مشابه احتمالی گزارشی به شورای شهر ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید شورای شهری ها به استیضاح حناچی/ شهردار با فساد اقتصادی مقابله کند

تهدید شورای شهری ها به استیضاح حناچی/ شهردار با فساد اقتصادی مقابله کند