مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:052021-02-28پزشكي

پای کرونای انگلیسی به چهارمحال و بختیاری باز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شناسایی سه مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از شناسایی سه مورد مبتلا به کرونای انگلیسی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مجید شیرانی 10 اسفندماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری از شناسایی سه بیمار مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در استان خبر داد و اظهار کرد: دو مورد از این افراد از خوزستان به استان وارد شده اند و یک مورد به تازگی از کشور عراق وارد استان شد، این افراد به صورت کاملا ایزوله در مراکز درمانی استان نگهداری می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: چهارمحال و بختیاری بعد از استان خورستان آسیب پذیرترین استان از نظر شیوع ویروس جهش یافته است، میزان مواد ابتلا به کرونا در شهرستان سامان افزایش پیدا کرده و امکان تبدیل وضعیت این شهرستان با افزایش موارد ابتلا به رنگ نارنجی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در نوع ویروس کرونای چینی بیش ترین شیوع در رده سنی 16 تا 45 بود، عنوان کرد: همچنین در این نوع ویروس قشر میانسال بیش ترین درگیری را داشتند، شاخصه اصلی ویروس کرونای نوع انگلیسی میزان سرایت پذیری آن است، در این نوع ویروس میزان مرگ و میر 30 درصد بیش تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای کرونای انگلیسی به چهارمحال و بختیاری باز شد

پای کرونای انگلیسی به چهارمحال و بختیاری باز شد