مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-28اقتصادي

خروج مرغ زنده از اهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد


فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر ضرورت تنظیم بازار و مقابله با افزایش قیمت اقلام اساسی گفت: خروج مرغ زنده از اهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش صبح امروز در جلسه هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان اهر، تنظیم بازار و تأمین اقلام و کالاهای اساسی را جزو اولویت های اصلی دستگاه های اجرایی دانست، افزود: عمده هدف ما تنظیم بازار و مقابله با افزایش قیمت اقلام اساسی است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: 103 تُن شکر با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در بازار توزیع می شود و بنابر کمبود قند در شرایط فعلی بازار، بخشی از شکرهای تنظیم بازار به قند تبدیل می شود.

وی از فروش 10 هزار قطعه مرغ زنده خارج از شبکه توزیع توسط یکی از مرغداری ها خبر داد، گفت: یکی از مرغداری های شهرستان اهر 10 هزار قطعه مرغ زنده را در بازار آزاد به فروش رسانده و مرتکب تخلف شده است و از طرفی چون از نهاده های دامی باید به خاطر تخلف نقره داغ شود.

روزانه 5000 قطعه در شهرستان اهر مصرف مرغ داریم خدابخش بر لزوم تشدید برخورد با متخلفان صنفی و سوءاستفاده کنندگان از خدمات دولتی تأکید کرد، یادآور شد: چرا مرغداری از نهاده های دامی با نرخ دولتی استفاده کرده، ولی تولیدی نمی کند نباید ساکت باشیم و در صورت لزوم با متخلفان برخورد قاطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج مرغ زنده از اهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

خروج مرغ زنده از اهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد