مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-28دانش

برگزاری چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد


چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران به میزبانی دانشگاه یزد به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد فرشی  با اشاره به نحوه تشکیل ارکان این کنفرانس، اظهار کرد: دبیران علمی این کنفرانس از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه ویندزور (Windsor) کانادا هستند و اعضای کمیته علمی را 11 نفر از هفت کشور دنیا و هفت نفر از دانشگاههای مختلف ایران تشکیل داده اند.

وی در خصوص دریافت و داوری مقالات این دوره از کنفراس هندسه محاسباتی ایران، افزود: در مجموع 17 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد با داوری هر مقاله از سوی حداقل سه نفر از اعضای کمیته علمی، در نهایت 11 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شد.

دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران گفت: مجموع نویسندگان مقالات تأیید شده 22 نفر از ایران، هفت نفر از کانادا، سه نفر از آمریکا، یک نفر از سوئد و یک نفر از هند است.

به گفته دبیر چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در این کنفرانس 120 نفر از 10 ملیت ثبت نام کردند که 34 نفر از آنان از خارج از کشور و بقیه از دانشگاه های مختلف ایران بودند.

وی اضافه کرد: سخنران مدعو این کنفرانس پروفسور آنیل ماهشواری (Anil Maheshwari) از دانشگاه کارلتون کانادا بود و 110 نفر به صورت آنلاین در این کنفرانس شرکت کردند که به طور میانگین حدود 40 نفر در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد

برگزاری چهارمین کنفرانس هندسه محاسباتی ایران در یزد