مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-28اقتصادي

قزوین از ورود 30 تن مرغ به البرز جلوگیری کرد!


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز گفت: روز گذشته مقرر شده بود که 100 تن مرغ از قزوین به استان البرز وارد شود که متاسفانه این امر عملی نشد و جلوی ورود 30 تن از مرغ ها گرفته شد؛ - کوروش مرادی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: روز گشته 70 تن مرغ در سطح استان توزیع شد این درحالی است که با در نظر گرفتن مصرف 31 کیلوگرم سالانه برای هر نفر، نیاز استان حدود 200 تن ارزیابی می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت البرز با بیان اینکه این توزیع مرغ به صورت کنترل شده و با حضور ناظرین انجام می شود، بیان کرد: با این تفاسیر توزیع مرغ در بازارهای روز به صورت محدود انجام می شود و نیاز البرز را تأمین نمی کند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مرکز توزیع مرغ خودروهای حامل مرغ پلمب و در میان با حضور چند ناظر پلمب باز می شود، افزود: جهاد کشاورزی برنامه ریزی کرده است که در روزهای آینده روزانه بالغ بر 120 تن مرغ در سطح استان البرز توزیع شود.

مرادی با تأکید بر اینکه استان توانایی تأمین 20 درصد نیاز خود را در تولید مرغ دارد و برای مابقی نیاز استان مجبور به وارد کردن مرغ هستیم، تصریح کرد: برخی از استان ها همکاری لازم را نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین از ورود 30 تن مرغ به البرز جلوگیری کرد!

قزوین از ورود 30 تن مرغ به البرز جلوگیری کرد!