مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-28ورزشي

نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد


همزمان با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، مشکلات مالی همچنان گریبان نفتی ها را گرفته و باید برای حل کردنش فکر اساسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تیم پنجم فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور است که نیم فصل اول را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نتایج خوبی را کسب کرد؛ جوان هایی که کنار تیم رشد کردند و کم کم به بازیکن های ثابت تبدیل شدند و بعد از آن عنوان بازیکن های تأثیرگذار تیم را گرفتند.

طلایی پوشان تیم صنعت نفت که نیم فصل نخست لیگ برتر را با ایستادن در رده پنجم جدول به پایان رساندند برای ادامه مسابقات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند.

مشکلات مالی تیم های نفتی فوتبال لیگ برتری کشور در این چند فصل اخیر باعث شده است تا مدیریت این باشگاه ها نتواند برنامه ریزی بلندمدت و دقیقی را برای توسعه زیرساخت ها و ارتقای جایگاه جدول خودشان داشته باشد و این در حالی است که شنیده شده که قرارداد برخی بازیکن ها در بعضی از تیم ها به اندازه کل بودجه صنعت نفت در لیگ بیستم است.

پولی واریز نشد سیروس پور موسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان می کند: صنعت نفت همانند سال های قبل در ابتدای فصل و در زمانی که بحث یارگیری که بسیار حساس و مهم است اما به دلیل مشکلات مالی و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد

نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد