مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28ورزشي

کرمانشاه در مسابقات تیراندازی آنلاین کشور سوم شد


رییس هیأت تیراندازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: باشگاه مقاومت نبی اکرم استان کرمانشاه به عنوان نماینده استان کرمانشاه در مسابقات تیراندازی آنلاین کشور مقاوم سوم را کسب کردند.

- فرزاد فخری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مسابقات تیراندازی به میزبانی هیأت تیراندازی استان تهران به صورت آنلاین و یک روزه با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: این رقابت ها اولین مسابقه ای است که به صورت آنلاین و با حضور 33 باشگاه از سراسر کشور در چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

رییس هیأت تیراندازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تیم ها متشکل از سه نفر و تیم نماینده کرمانشاه شامل دو خانم و یک آقا بود، باشگاه مقاومت نبی اکرم استان کرمانشاه به عنوان نماینده استان کرمانشاه در این مسابقات آنلاین شرکت کرد و توانست عنوان سوم را در بخش تفنگ بادی بزرگسالان کسب کند.

وی در پایان سطح برگزاری مسابقات را بالا دانست و گفت: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا انتظار کسب مقام اول را داشتیم، اما پس از اعلام نتایج و حضور باشگاه های قدرتمند  موفق به کسب مقام سوم شدیم، از روند برگزاری راضی بودیم و مسابقات در سطح بالایی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در مسابقات تیراندازی آنلاین کشور سوم شد

کرمانشاه در مسابقات تیراندازی آنلاین کشور سوم شد