مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28سياسي

آغاز جشن نیکوکاری با شعار »عیدی برای همه» در استان بوشهر


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز مجازی جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در روزهای 13، 14 و 15 اسفند خبر داد و گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از ویروس کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی، صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور در روز احسان و انفاق با شعار عیدی برای همه در سراسر استان بوشهر با هدف جمع آوری کمک های مردم خیّر و نیکوکار برای نیازمندان هم استانی برگزار می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه همه ساله به منظور جشن نیکوکاری بیش از یکهزار پایگاه ثابت و سیار در مدرسه ها، میدان ها و معابر برپا می شد گفت: امسال با توجه به شرایط حاکم بر کشور و پیشگیری از شیوع ویروس الکترونیکی برگزار می شود.

لطفی با تاکید براینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید وسایر اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت برگزار می شود، گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما و بیش از 100 مرکز نیکوکاری فعال در استان برگزار می شود.

لطفی در ادامه خاطرنشان کرد: نیکوکاران می توانند برای پرداخت سریع و آسان کمک های خود از طریق شماره گیری کد #077177 88* وجه مورد نظر خود را پرداخت کنند و یا اینکه کمک های کالایی خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشن نیکوکاری با شعار »عیدی برای همه» در استان بوشهر

آغاز جشن نیکوکاری با شعار »عیدی برای همه» در استان بوشهر