مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28سياسي

برگزاری آزمون کسب درجه ایثار برای بانوان از فردا


رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: در ادامه برگزاری آزمون کسب درجه ایثار برای آقایان در سراسر کشور، از فردا این آزمون برای بانوان هم برگزار می شود.

- مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: در ادامه برگزاری آزمون کسب درجه ایثار در سراسر کشور و پس از انجام این آزمون برای آقایان داوطلب 28 استان در بهمن ماه، از فردا هم خانم ها در این آزمون که بنا شده در ساوه برگزار شود، شرکت خواهند کرد.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: 258 خانم در 5 مرحله و در بخش های آمادگی جسمانی و مهارتی آزمون کسب درجه ایثار شرکت خواهند کرد.

براین اساس شرکت کنندگان امروز در جلسه توجیهی شرکت کرده و طبق برنامه ریزی این آزمون تا روز چهارشنبه به پایان خواهد رسید.

ولی پور عنوان کرد: این آزمون در 3 استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان هم که به دلیل موضوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به تعویق افتاده بود از امروز شروع شده که طبق برنامه ریزی همه داوطلبین آقا در کمتر از دو هفته در دو بخش آمادگی جسمانی و مهارتی آزمون شرکت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به بررسی پرونده سایر داوطلبین شرکت در آزمون کسب درجه ی ایثار، مشخص شد تعدادی از داوطلبین آقا نتوانستند در آزمون شرکت کنند که پس از پایان این دو آزمون، داوران در ساوه مستقر خواهند شد و آزمون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون کسب درجه ایثار برای بانوان از فردا

برگزاری آزمون کسب درجه ایثار برای بانوان از فردا