مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-28سياسي

مجلس قانون ساختار دفاتر پیشخوان دولت را تا پایان سال تصویب کند


دبیر کل کانون کشوری پیشخوان دولت گفت: در حال حاضر مجلس قانون ساختار دفاتر پیشخوان دولت را بازنگری کرده و امیدواریم تا پایان سال قانون در کمیسیون اجتماعی تصویب شود و به صحن مجلس بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم به نقل از روابط عمومی پیشخوان دولت ، علی فلاح، در نشست خبری با بیان اینکه 17 هزار دفتر پیشخوان دفاتر دولت تا نقطه صفر مرزی با 40 هزار نفر شاغل وجود دارد، افزود: این مجموعه بدون دریافت هیچگونه کمک مالی از دولت توانست ساختار خود را شکل دهد و از سال 1388 براساس قانون مصوب مجلس در کنار توسعه دولت الکترونیک قرار گیرد.

فلاح تصریح کرد: برخی معتقدند دفاتر پیشخوان برای گذر به دولت الکترونیک بوده و با استقرار آن ماموریت دفاتر تمام می شود اما ما معتقدیم نگاه دفاتر پیشخوان بسته و سنتی نیست و روز به روز پیشرفت خواهد کرد و در کنار توسعه دولت الکترونیک قرار دارد.

دبیر کل کانون کشوری پیشخوان دولت ادامه داد: در فرایند توسعه کسب و کار جهان سال 2020 رتبه 127 جهان را کسب کردیم یعنی یک پله صعود کردیم که در شرایط تحریم دشوار بود و زحمات زیادی کشیده شده است.

فلاح عنوان کرد: ایران در سرعت اینترنت رتبه 84 در بخش همراه و در بخش ثابت رتبه 137 را دارد که این عدد نشان می دهد در مقایسه با دنیا فاصله قابل تاملی داریم که تلاش می کنیم در شرایط تحریم آن را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قانون ساختار دفاتر پیشخوان دولت را تا پایان سال تصویب کند

مجلس قانون ساختار دفاتر پیشخوان دولت را تا پایان سال تصویب کند